✅ دروغ ماه صفر!!!

 

مدتي است كه روز پنجم ماه صفر را عده اي به عنوان روز شهادت ! حضرت رقيه دختر سه ساله ي امام حسين (ع) به عزاداري مشغول اند و البته هر سال توجه بيشتري به آن مينمايند طوري كه صدا و سيما نيز در شبكه هاي تلويزيوني و شنيداري به آن پرداخته و با دعوت از كارشناساني كه تقريباً  تعداد و تركيبشان  ثابت است به موضوع ميپردازد.
آنچه منابع معتبر تاريخي  مانند آثار شيخ مفيد و طبري و ...گواهي ميدهد امام حسين (ع) قطعاً فاقد دختري به نام رقيه است . چنانچه تا قرن هفتم در هيچ كدام از منابع تاريخي نامي و اثري از وي نيست!
اولين بار عماد الدين طبري در قرن هفتم در كتاب كامل اشاره مختصري به داستان معروف آوردن سر مطهر امام (ع) نزد دختر خردسالش را بدون ذكر نام رقيه از كتاب و راويي ناشناخته ، مينمايد . از اين به بعد اين داستان چند سطري پرورش مي يابد و تبديل ميشود به داستان شخصيتي كه اخيراً لقب " زهراي سه ساله" !!! ميگيرد! و بهانه ي خوبي ميشود براي منبري ها و مداحان تا أشك مردم را بگيرند! و چه نوحه هاي جانسوزي كه هر ساله شاخ و برگ آن افزايش مي يابد!
آنچه در اين مقام جاي تأسف و تعجب است ، سكوت برخي علماء و همراهي تعداد بيشتري از آنها ، در تمامي سطوح، از اين دروغ واضح و تحريف روشن تاريخ پر فروغ نهضت حسيني است !
گويي فراموش كرده اند كه يكي از تهمتهاي دشمنان تشيع و اهل بيت (ع) نسبت دادن " دروغگويي" به شيعيان بوده است! حال چگونه در مقابل اين جفاي بزرگ به اهل بيت (ع) سكوت ميكنند؟!
دفاع برخي سودجويان و معركه گيران كه به دين نگاهي كاسب كارانه دارند، از اين تحريف و دروغ بزرگ ، عجيب نيست، بلكه عجيب سكوت معنادار علماي دين است كه در مقابل اين كجي ها ، زبان به بيان راستي نميچرخانند!
و امروزه چقدر جاي علماي ربّاني چون شهيد مطهري و شهيد صدر ها خالي است !
والعاقبة للمتقين




دیدگاه های کاربران : (1)
#4 مهدوی00   97/03/09, 13:07  
با سلام و عرض خسته نباشید به اقای ایت اللهی
من به شخصه با دیدگاه عدم وجود حضرت رقیه(س)با شما مخالف هستم.
اگر حضرت رقیه وجود نداشت پس چگونه میتوان داستان های قافله ی عاشورا را باور کرد؟؟؟؟تاریخ بر دلیل عدم چیزی است.پس باید در تاریخ چیزی را اثبات کرده شما دچار ثقه شده اید چون توانایی اثبات وجود حضرت رقیه را ندارید به همین دلیل موضوع را اینگونه بررسی میکنید.
پاسخ مدیر:
با سلام و احترام
موضوع بیان شده به تفصیل در مقالات منتشر شده بیان شده است .شما می توانید با مراجعه به قسمت مقالات منتشر شده مقاله مورد نظر را دریافت و مطالعه فرمائید

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter

برچسب ها